ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2009

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και εφέτος σας κάνουμε ένα μικρό απολογισμό των δραστηριοτήτων του Συλλόγου μας για το έτος που πέρασε.

♦ Στις 31 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια κοπή βασιλόπιτας, έγινε απολογισμός των δραστηριοτήτων του Δ.Σ. και στη συνέχεια ακολούθησε συνεστίαση.

♦ Το Φεβρουάριο κατόπιν ενεργειών του κ. Παν. Παπαδάκη μας χορηγήθηκε οικονομική ενίσχυση από την Ε.Α.Β. για τις ανάγκες το συλλόγου μας.

♦ Στις 15 Φεβρουαρίου προσφέραμε δώρα στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Γραβιάς για την παιδική γιορτή.

♦ Το Φεβρουάριο επισκεφθήκαμε το ιστορικό μουσείο στην Αθήνα και στη συνέχεια παρακολουθήσαμε θεατρική παράσταση στο θέατρο ΑΛΙΚΗ. Το λεωφορείο ήταν προσφορά του Δήμου Γραβιάς.

♦ Στις 8 Μαρτίου διοργανώσαμε εκδήλωση για την γιορτή της γυναίκας στο κατάστημα της Ευθυμίας Γιανοπούλου.

♦ Στις 25 Μαρτίου έγινε η καθιερωμένη αρτοκλασία για τον εορτασμό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

♦ Την 29Η Μαρτίου ο σύλλογος κάλεσε τα μέλη του σε γενική συνέλευση για την τροποποίηση του καταστατικού, δώσαμε όνομα και σκοπό στο σύλλογο μας. Και είναι «Σύλλογος Γυναικών Πολιτιστικής Κληρονομιάς Καστελλίων Φωκίδος
«Η ΠΡΟΟΔΟΣ»» Η απόφαση πάρθηκε ομόφωνα.

♦ Στις 2 Απριλίου επισκεφθήκαμε το ίδρυμα Άγιος Νικόλαος στο Γαλαξίδι που φιλοξενεί άτομα με ειδικές ανάγκες και τους προσφέραμε τρόφιμα.

♦ Στις 12 Απριλίου ανοίξαμε την έκθεση παλαιάς φωτογραφίας με θέμα «Η ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ» σκοπός της έκθεσης ήταν να ζωντανέψουμε παλιές εικόνες του χωριού μας και να δείξουμε στους νέους τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας.

♦ Επίσης τον Απρίλιο πραγματοποιήσαμε έρανο για την αποκατάσταση ζημιών σε οικία του χωριού μας που κάηκε.

♦ Τις ημέρες του Πάσχα πραγματοποιήθηκε το ΜΠΑΖΑΡ του συλλόγου μας με λαμπάδες γλυκά και λικέρ.

♦ Την Μεγάλη εβδομάδα επισκεφτήκαμε τους ηλικιωμένους του χωριού μας και τους προσφέραμε τσουρέκια προσφορά της Νίκης Γεωργ. Μοσχολιού.

♦ Τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος μετά τη Θεία Λειτουργία προσφέραμε γλυκά και κόκκινα αυγά.

♦ Στις επέτειακές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν για τον εορτασμό για το Χάνι της Γραβιάς ο σύλλογος προσέφερε γλυκά.

♦ Στις 7 Μαΐου συμμετείχαμε στη διεθνή έκθεση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ στην Αθήνα στο περίπτερο της Νομαρχίας Φωκίδας με τοπικά προϊόντα.

♦ Στις 16 Μαΐου διοργανώσαμε εκδήλωση για την εορτή της μητέρας και προσφέραμε λουλούδια στις κυρίες.

♦ Στις 19 Μαΐου φιλοξενηθήκαμε από την εταιρία Βιομηχανικά Ορυκτά. Επισκεφτήκαμε το μεταλλευτικό πάρκο για την αποκατάσταση του περιβάλοντος και στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στο Βαγονέτο και το μουσείο το Μεταλλείου και στη συνέχεια μας παρατέθηκε γεύμα.

♦ Το Μάιο ο σύλλογός μας προέβη στην αγορά οικοπέδου δυόμισι στρεμμάτων εντός οικισμού Καστελλίων, για την κατασκευή του κτηρίου του συλλόγου μας. Τα συμβόλαια είναι στο όνομα του Συλλόγου Γυναικών Καστελλίων και είναι περιουσία του συλλόγου μας.

♦ Στις 30 Μαΐου διοργανώσαμε ημερήσια εκδρομή στον Όσιο Λουκά.

♦ Ο σύλλόγος Ρουμελιωτών Πειραιώς «ΗΝΙΟΧΟΣ» μας έστειλε έπιπλα γραφείου, είδη εστιάσεως, καρέκλες και 150 βιβλία. Ευχαριστούμε τις κυρίες Νίκη και Πόπη Μοσχολιού για την μεσολάβηση τους.

♦ 11 Ιουνίου πραγματοποιήσαμε δέκαήμερη εκδρομή σε ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ – ΠΡΑΓΑ – ΒΙΕΝΝΗ.

♦ 6 Ιουλίου παρακολουθήσαμε θεατρική παράσταση στην Υπάτη Φθιώτιδας «ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΙ ΑΠΌ ΤΑ ΤΥΡΑΝΝΑ»

♦ Στις 8 Αυγούστου έγινε ο ετήσιος χορός του Συλλόγου στο προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου Καστελλίων με το μουσικό συγκρότημα ΕΝ ΠΛΩ με παραδοσιακά φαγητά και πίτες φτιαγμένα από τις κυρίες του συλλόγου μας, με χορηγούς τη Νομαρχία Φωκίδας και το Δήμο Γραβιάς.

♦ Η κυρία Λίνα Καραποστολάκη προσέφερε στο σύλλογό μας βιβλία.

♦ Στις 26 Σεπτεμβρίου διοργανώσαμε εκδρομή στα αμπελάκια Λάρισας. Το λεωφορείο για την μεταφορά μας ήταν προσφορά από την εταιρεία Βιομηχανικά Ορυκτά.

♦ Στις 27 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε γενική συνέλευση για την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Κατά την διάρκεια της συνέλευσης έγινε απολογισμός του απερχόμενου Δ.Σ.

♦ Στις 9 Νοεμβρίου του Αγίου Νεκτάριου ο σύλλογός μας πραγματοποίησε την καθιερωμένη αρτοκλασία.

♦ Το Νοέμβριο εκδώσαμε το ημερολόγιο του 2010 με φωτογραφίες από παλιά σκεύη και αντικείμενα καθημερινής χρήσης του χωριού μας. Το ημερολόγιο είναι αφιερωμένο στην παράδοση του τόπου μας. Χορηγοί του ημερολογίου είναι η κα Νίκη Γεωρ. Μοσχολιού και ο Ηλίας Σκουλίκης, οι φωτογραφίες είναι προσφορά του Αθανάσιου Τσουλάνα και τα τραγούδια από την συλλογή του Δημήτρη Χαλατσά.

♦ Η κυρία Μαρία Παπαιωάνου προσέφερε χρηματικό ποσό για τις ανάγκες του συλλόγου.

♦ Παραμονές των Χριστουγέννων επισκεφθήκαμε τους ηλικιωμένους του χωριού μας και τους προσφέραμε κουραμπιέδες και μελομακάρονα, προσφορά όπως κάθε χρόνο της κυρίας Τασίας Κοντολάτη και του συζύγου της Γεωργίου Γιανόπουλου.

♦ Τέλος στις 19 Δεκεμβρίου ανοίξαμε το Χριστουγεννιάτικο ΜΠΑΖΑΡ με παραδοσιακά γλυκά, λικέρ, ψωμιά και Χριστουγεννιάτικα χειροποίητα δώρα.

Εκ μέρους του Δ.Σ. και των μελών μας ευχαριστούμε τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Φωκίδας, το Δήμο Γραβιάς, την Ε.Α.Β., την εταιρία Βιομηχανικά Ορυκτά, την κυρία Μαρία Παν. Παπαιωάννου, την κυρία Νίκη Μοσχολιού, την κυρία Τασία Κοντολάτη, τον κύριο Φώτη Βέλιο ο ποίος κάθε χρόνο μας προσφέρει το δώρο της προτοχρονιάτικης βασιλόπιτας, καθώς και τους Καστελιώτες και Καστελιώτησες που στηρίζουν οικονομικά και ουσιαστικά το σύλλογό μας.